pátek 19. března 2010

Chcíp.

Asi umřu. Chcípnu, zhebnu, skapu, zdechnu. Ach jo. Už týden mi není dobře a teď to konečně vygradovalo. Ani jsem dnes nešla do práce, protože nejsem schopná mluvit. Ale co mně nasralo, byla doktorka. Měla mít otevřeno do 12, ale už v 11 mi vůbec nebrala telefon a na dveřích byl jen nápis, že dnes se neordinuje. Takže jsem s krásně se rozvíjejícím zánětem v krku jela zas domů. Doprkýnka, člověk ji potřebuje jednou za rok a zrovna tam není. Au.

Tak, konečně tahám film Code 46, už se na něj chci podívat strašně dlouho a pořád nebyl čas. Jen nevím, jak to budu dělat, protože po dvaceti minutách sezení na židli mě všechno bolí :( A taky mě hrozně bolí to místo, kde má člověk ledviny. Zajímalo by mě, co to znamená. Doufám, že nic.

To byl jen takový zvratek do tmy. A to jsem chtěla o víkendu dělat na stránkách a testovat, co umí LiveCD OpenSUSE, Debian, Fedora a Slax, že bych o tom pak z pohledu lamy něco napsala. Tak ne. Každé dvě hodiny chodím spát. A spím tak dvě hodiny. Au, kua, au.

To je ale krásně zdechlý příspěvek, takový tu ještě nebyl :D

1 komentář: