úterý 4. ledna 2011

.klíčová slova za 4Q 2010

Dnes vás opět oblažím svou veselou čtvrtletní sbírkou zdrojů návštěvnosti. Příchod chladnějšího období tradičně způsobuje zamrznutí závitů u většiny populace, ale hlavní je, že mě každý najde, včetně těch, co ani nechtěli.


(Pokud budete mít po dočtení článku stále málo, pokračujte prosím plynule na Apinův kekel, kde byly nedávno zveřejněny i jeho přístupové statistiky.)

jak bít pro muže krásnější
- mně například u opačného pohlaví rajcuje inteligence, ale tohle má každej jinak, žeano
PC výraz widle - to bude asi nějaká zemědělsky zaměřená linuxová distribuce
jak poznat ženu - googlením...? (ale někteří na to jdou třeba i přes WoWko)
jak poznat jestli je žena na ostro - googlením zaručeně ne!
firefox smazal jsem nejčastější z osobní lišty
- gratulujeme. co je to osobní lišta?
jak udělat tučňáka pomocí klávesnice - napadají mě samé úchylné odpovědi. možná by bylo jednodušší přiznat, že blbě
ipad vs netbuk - "co je lepší" závisí hlavně na tom, zda chcete obsah jen konzumovat, nebo i vytvářet. osobně preferuji nojbůk
ubuntu 10.10 zavírání oken příkaz - zkuste ten křížek, co je v pravém horním rohu, to docela funguje
hustodémonsky krutopřísné původ - tento dotaz mě přiměl dohledat, odkud ten obrat vlastně pochází, protože si jasně pamatuju, jak jsem se nad tím loni zadusila smíchy... viz zde. jsem hustý démon?
$ v příkazovém řádku - znak dolaru v něm symbolizuje, že program je připraven zpracovat další požadavek; samotný dolar se obvykle užívá jako symbol příkazového řádku v návodech nebo knihách. na takovýhle dotaz vám google bohužel neodpoví, protože ignoruje vše, co není písmenko alfanumericky.
radost úvaha - to jste tu blbě, my jsme tu jen samí sarkastičtí cynikové
manekýnky a ich zneužívanie - nemám tušení, jak se sem přes tohle někdo mohl dostat
textový editor pro spisovatele v češtině - doporučuji používat poznámkový blok, pravidla českého pravopisu a hlavu
hodně pohádek a at se nesekají barbye - nebojte, u mě se pohádky sekat nebudou, mně Flash totiž zrovna nefunguje (ale už pár měsíců mi vůbec nechybí)
nesnáším geeky - to je smůla, mně se celkem zamlouvají
po zapnutí počítač nepípne - asi špatné heslo do Twitteru
návod jak balit vánoční dárk - doporučuji koupit hodně izolepy a balícího papíru, nejlépe v nějaké tmavé barvě, ať je to opravdu dárk


9 komentářů:

  1. Ten křížek na zavírání oken může být i v levém horním rohu :)
    A vánoční dárk zkusim příští rok :)

    OdpovědětVymazat
  2. A křížek tam také vůbec být nemusí! Já vlastně nemám ani titulkovou lištu. Ale já jsem divný, tak nic.

    Myslíte si, že mohou být ženy rajcopřísné?

    OdpovědětVymazat
  3. ja vim, ze krizek muze bejt aj vlevo, ale 99% lidi ho ma stejne vpravo a ti, co ne, vetsinou vi, co je krizek. ja musim nekdy zkusit ty dlazdicove managory, abych si to mohla osahat :)

    OdpovědětVymazat
  4. rionka, apin: v ubuntu 10.10 je uz standard ich mat vlavo, pokial si ich uzivatel SAM "nepresunie" vpravo..ale ti si to myslim vedia presunut sami (ako aj poznamenala rionka no opacne :P):P ale je uzasne, mat to vlavo :P dokonca ked prave pouzivam "WIDLE" (krasna linuxova distribucia.. to GNU/Linux jadro je citit siroko daleko :D) tak sa pristihnem ako idem automaticky dolava :P

    OdpovědětVymazat
  5. a este aj cisla neignoruje.. a co sa tyka $, iste to vies, ale.. ja som ja.. pouziva sa na jeho oznacenie prave preto, lebo ho najdes na konci "ukazovatela cesty" kde sa nachadzas :)
    "hustodémonsky krutopřísné" - ma urcite hlbsi/davnejsi povod, no nikto nepochybyje, ze ten dovod je hustodemonsky krutoprisny!

    OdpovědětVymazat
  6. Kuromaru: hustodemonsky krutoprisne jsem osobne dostopovala jen k tomu seznamu. ale krizek bych vlevo nechtela, je to hrozne daleko! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Můj křížek je hustodémonsky krutopřísně schován za Super-Escape. No dobrá, tak Win-Escape.

    OdpovědětVymazat
  8. LOL, mám uplně stejného tučňáka, dárek na narozeniny :-D akorád teď z něj má radost kočka :D

    OdpovědětVymazat
  9. jak udělat tučňáka pomocí klávesnice... tak u toho jsem se zřítil smíchy ze židle =D

    OdpovědětVymazat