sobota 19. června 2010

.třistapadesát věcí v kabelce skutečné ženy

Existují ženy, které nosí v kabelce pouze mobil a růžový lak na nehty. A pak ty, co na vás uprostřed diskuse vytáhnou kleště, plyšovou krysu, pětisetstránkovou sci-fi bichli, středně velký neopracovaný minerál, USB/PS2 redukci, úhloměr či pravítko. Abych vás na podobné situace připravila, rozhodla jsem se sepsat následující seznam věcí, které bych na vás mohla příště vytáhnout já:

  • vějíř (vzpomínka na horké časy)
  • cihlafón, peníze, doklady (nudný úvod, leč vtipná fotka na občance. vypadám tam jako blázen. heč!)
  • patlátko na rty (bez toho nejsem schopná nikam jít)
  • gumičky a další nesmysle pro zkrocení hromady vlasů (aby mi nepadaly do klávesnice)
  • sešit na převratné myšlenky (nebo na čmárání. tedy většinou na to čmárání)
  • klíče (a na nich visí 8 GB paměť, kde mám ještě pořád Ubuntu SE.. no, už nám to začíná!)
  • kartáč na vlasy (a na něm visí vlas. fail. :P)
  • hromadu tužek, propisek a barevných pisátek (fakt nevím, proč mi nestačí jedna)
  • žvýkačky (narozdíl od gumiček do vlasů nevkládat! prosím pěkně.)
  • nějaké kamení (tahám s sebou například asi šesticentimetrový kus křišťálu, neboť mě uklidňuje a mám ho rád)
  • baterie (například náhradní do foťáku; foťák z tašky vyndáte, páč je veliký a baterie tam prostě zapomenete. chm.)
  • usb kabel, nabíječku, kus drátu atakdále (špagát může ukazovat na vaši zálibu ve věcech počítačových, zatímco měděný drát na zájem o výrobu šperků - v takovém případě s sebou, doufám, nosíte i kleště!)
  • aspoň patnáct různě načatých balíčků papírových kapesníků (omg!)
  • Ibumax, Nalgesin, Orofar či jiné drogy (ne, neberte drogy. nikdy. nikomu.)
  • knihu - stejně jako Ňuchodlafa velmi čtu, kupuji knihy v knihkupectvích i antikvariátu a též k nim ňuchám!
  • zrcátko, pilník a různá matlátka na obličej (i když jsem si na něj už hrozně dlouho nic nematlala, zas to někdy zkusím)
  • nůžky :) ale jen takový malinký, fakt!
  • lepicí pásku (wtf? to bude asi tak nějak jako s těma baterkama... prostě tam od někdy zůstala :))
  • hluchátka a krabičku na hudbu (je jí tam 4 GB, ale stejně mi to poslední dobou nestačí)
  • nějaké jídlo (to se vždycky hodí)
  • černou díru (podle jednoho kolegy to je něco, co určitě obsahuje každá dámská kabelka. tedy, neviděla jsem ji tam, ale ne vše, co nevidíme, skutečně neexistuje! a taky je černá, že. takže kdybyste mi chtěli tajně hrabat v tašce, počítejte s tím, že vás nejspíš něco chytí za ruku a vtáhne dovnitř. gl hf!)

11 komentářů:

  1. Super seznam. Mám to podobně, jen mi chybí vějíř, gumičky, matlátka a nůžky a místo toho mám svoji zabijáckou drsnokudlu, špunty do uší, zapalovač a silon :-)

    OdpovědětVymazat
  2. @Jesisem: zapalovac v jsem ramci nekoureni vyhodila a drsnokudlu mi ukradli :(

    OdpovědětVymazat
  3. Jak se ti tohle všechno může vejít do kabelky?

    OdpovědětVymazat
  4. Nezlobte se na mě, ale tohle je nic. Kdybyste věděli, co tam nosí moje slečna, nevěřili byste.

    Je to asi jako narvat auto + 3 motorky do boudy pro psa...

    PHATE

    OdpovědětVymazat
  5. Chlap se prý neobejde bez svých chytrých hraček a fidlátek, ale vezměte ženské kabelku... a přijde peklo :-D

    Věci jako knihu a sluchátka tahám v batohu. Ale já vlastně nejsem ženská, sorry :-P.

    OdpovědětVymazat
  6. Obdivuhodné. Já u sebe většinou nosím peněženku, doklady, nůž, mobil, klíče, kapesník :D A když tahám batůžek, jediná změna je, že mám splasklé kapsy =))

    OdpovědětVymazat
  7. Já jak nemám po kapsách klíče, peněženku a telefon (plus případně iPod), tak jsem nesvůj :-).

    OdpovědětVymazat
  8. Kabrlku nemám, nosím všechno v kapsách :D

    OdpovědětVymazat
  9. A já myslel, že černá díra se nosí, ovšem nikoliv v kabelce :-), sorráček za nejapnost:-)
    díky

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Rionko, ten seznam je megasuper. =D
    Iva Amanda L. =)

    OdpovědětVymazat