sobota 27. března 2010

Krásné ženy s ošklivými nojbuky

Ženy jsou podivná stvoření. Když už kupují novou flashku, musí jim ladit k laku na nehty a při výběru notebooku poráží cenu a výkon zásadně vzhled a design. Co, nějaké funkce? Ále, koho to zajímá, hlavně ať to má trendy barvičku, aby mě spolužačky nepomluvily.

Já nevím, jestli jsem vytočená nebo pobavená, to je na tom nejhorší :) Dnes ráno zveřejnili na Lupě glosu, jejíž název sám už je provokativní až za roh: Podle čeho vybírají ženy počítač? No, co myslíte? Samozřejmě, podle textu vítězí argumenty jako moderní vzhled, sladěnost s kabelkou a údajně i možnost namalovat si v odrazu na displeji rty... "Ženy podle mého názoru berou počítač hlavně jako módní doplněk, ostatně stejně jako mnohé další věci (často do této kategorie věcí spadá i manžel)," cituji autora Jana Handla.


Milé dámy, nemůžu si pomoct, ale teď se za vás stydím, neboť tohle je tak strašlivě slepicoidní, až mi to bere dech! Ale za moment ho opět popadám. Autor se totiž ptá, zda jsme už někdy viděli ženu či dívku s ošklivým počítačem. A tak se hrdě hlásím!

Áno, uznávám, že kdybych nutně potřebovala nojbuk, tak asi nebude z nejhnusnějších :) Ovšem růžovou barvičku a ornamentíky u mě nehledejte (a celkově na ty řvavě barevné plastové věci nějak nejsem, navíc je to fakt hnus, když se ten lesklý povrch vochňape, fuj). Kdybych už měla po ruce nadbytečných 25k, tak si spíš než nojbuk koupím různé drobnější kousky do své stávající skříně. Je nudná, šedá, poděděná, je v ní bordel a hromada šroubků, už dva měsíce mi tu řve bez bočního krytu a její design už je tak deset let mimo množinu výrazu "design". Ale zase vím, co ty kousky uvnitř dělají a proč. A to má pro mě subjektivně vyšší hodnotu než trendy krabička.

Opět se sama sebe ptám, čím to je, že uvažuju spíš jako chlap. Tedy spíš jako nějaké třetí pohlaví, když se tak na ta zbylá dvě dívám. Růžová blondýnka a trendy drsoň, to je přesně to, co svět chce. Tak ať si to užije.

6 komentářů:

  1. Chtělo by to fotku Tvého počítače :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No jestli to ten autor článku myslí upřímě, tak by ho měli vystavovat v muzeu s popiskem "Kdysi muži věřili, že ženy počítačům nerozumí. Ženy tomu věřily také. Pak všichni přišli na to, že je to blbost. Zajímavé je, že média toto prozření ignorovala. Stejně tak školství. Nejprve to vypadalo na spiknutí šovinistické lobby. Pak se zjistilo, že to byla prostě normální blbost, které k médiím a školství neoddělitelně patří.

    OdpovědětVymazat
  3. No viděla jsem ženu s ošklivým telefonem, notebookem atd. Já totiž považuju za ošklivé to co jiní považují za krásné třeba fialový telefon. Ta fialová se ošoupe....
    A to, že ženy koukají na vzhled a potom na funkci - to platí jen pro některé. Ty chytřejší vědí, že ve vzhledu to není. To není o třetím pohlaví, nebo mužském pohledu na věc. To je o inteligenci.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní: To zcela chápu, já bych failový telefon určitě nechtěla!

    OdpovědětVymazat
  5. Někde je chyba. Máti má klasický thinkpad (R61). Ale na druhou stranu doma si myslíme, že thinkpady jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. w4rr10r: Thinkpady krásné jsou, to nemohu říct. To je asi tak jeden ze dvou možných nojbůků, co by se mi líbil. No, možná tří. Ale celkově asi nejsem na nojbůky ten pravý člověk.

    OdpovědětVymazat