pondělí 15. března 2010

Kopr. Relativita. Zlo. Paranoia. Život. Vesmír. A tak.

Mám tendenci pracovat tak, že se vždycky pekelně soustředím a vrazím do projektu spoustu energie a následně mám záchvat kopru. A tak to je nepravidelně stále dokola. A občas je jen ten kopr :) A už od včerejška chci napsat záznam do "deníčku" a pořád nějak nemůžu. A taky jsem nemocná. A taky další spousta věcí... o matrixu, lásce, těch internetech, životě, vesmíru a vůbec.

Asheen na předchozí zápis zareagovala, že je asi zlá. Ale.. opravdu si myslíte, že někdo z nás je hodný? Všichni jsme banda pokrytců. Ať už je to jakkoli relativní. A čím víc to budeme vykřikovat, tím víc budeme zároveň zavírat oči. Před pravdou, před realitou, před těmi ošklivými věcmi. Mimochodem, všimli jste si, že lidí, kteří za sebou mají nějaký ten "skutečný" životní boj, vnímají věci (a lidi) jinak? Může to být nemoc. Úraz. Smrt. Něco. Dokud za sebou nemáme určitou úroveň "questu", tak vůbec nevíme... a jsme jenom malí přizdisráči. I já. To, že to vnímám, ještě nic neznamená. A to, že jsem se zastyděla a pomohla člověku, který měl problém, možná byla jen snaha si nějak dokázat opak. Očistit se. Utéct sobě. Anebo něco mnohem horšího, možná jsem jen blbá a svět je jen zlý.

Ano, komu to nedošlo, dnes je mi fakt divně :) Mimochodem... už jste někdy vnímali budoucnost? Něco, co je šílené, ale stejně se vám to bez přestání vrací do hlavy? Předvídavost? Instinkt? Šílenství? Už se mi to stalo mockrát. A stejně tomu nikdy dopředu nevěřím. V tomhle bodě jsem asi moc cynická, zase...

Ale možná, že jsou na programu mnohem nepříjemnější věci, než je kopr, vesmír a šílenství... Jednou z nich může být i mnou dříve zmiňovaný velký zloun - pardon, Velký Bratr: ČSSD chce zřídit "úřad dohlížející na internet". Jestli tohle není špatně, tak co tedy je? Je možné, že by se absurdita a ironie vyhoupla skutečně na takovou úroveň každodennosti? Kdepak, můj nedávný zápisek, utahující si z Facebooku a Červeného tlačítka, nebyl zas tak nadnesený, jak to vypadá. Dnes už existují lidé, kteří se snaží potírat open source - a jiní, kteří dokonce tvrdí, že nasadit svému dítěti do PC sledovací software (tedy program ke šmírování či logování zápisu z klávesnice) je normální, užitečné a SPRÁVNÉ. Sorry, děcka, ale z tohohle bych blil.

Tak alespoň krásný song na závěr. Pouštím si ho (vlastně celé tohle CD) už tři dny a fascinuje mě na tom nejenom krásný vokál Anneke, ale taky jedna fakt zajímavá skrytá zpráva. I když nevím, co s ní. Dobrou noc.





1 komentář: