čtvrtek 18. února 2010

A povidám, Barbie ajťačku nemáte?

A to zlí jazykové tvrdí, že linuxačky neexistují! napsal mi pochvalně Brouk. Neexistují! Cha! Naopak. Den za dnem přibývají. V nové éře budou k dispozici i ve světle růžové barvě. S příslušenstvím.

Před dvaceti lety bylo v mém věku "normální" být vdaná s prvním dítětem na cestě (pokud už tedy nesedělo v postýlce a nežužlalo si nohu; v takovém případě bylo na cestě druhé, ideálně jiného pohlaví). A dneska? Dneska v mém věku sedím mezi dvěma rozšroubovanými kompy a koumám, proč se mi přehřívá disk. Na cestě je druhý, ideálně od jiného výrobce. Ehm.

Stručně a jasně, zlí jazykové prostě vůbec neví! Být "ajťačka" začíná být evidentně stejně trendy, jako být "alternativní". A vůbec nevadí, že nevíte, co je UTP (nedejbože ani USB) a že vaše oblíbená barva je jemně růžová! Vítězem nedávného hlasování o nejvíc cool profesi pro panenku Barbie se stala pozice "Computer Engineer". Má růžový ten, nojbuk. A místo kablíku blůtůt. To musí být. Revoluce je všude, web 2(3, 4, 5...).0, všecko online, hustobrutální technologie, ženy ve vedoucích funkcích! Bude to prostě IN.

Tak jestli tohle není motivace pro mladé dívky, tak už nevím. Doufám jenom, že až tyto děti nové generace vyrostou, tak mezi růžovými ajťačkami se značkami mocných soudobých korporací zbudou i nějaké s tučňákem! A mozkem. Ale hlavně toho tučňáka, díky. Já tomu moc nerozumim, páč jsem tady ještě pořád jen ten testing-unstable, ale třeba jednou budu taky linuxačka. Asi. :-)



Poznámka: "Nojbuk". Takhle jsem to slyšela od uživatele. A "rojtr" a "BAJOS". Fakt že jo.


2 komentáře: