čtvrtek 25. března 2010

Jaro? Ale prd, to je jen zelený font v terminálu.

Začínám mít čím dál vlezlejší pocit, že tím, že venku svítí sluníčko, se nic samo nespraví. Zimní kopr se přetransformoval do jarní deprese dřív, než jsem to vůbec postřehla. Dobrá práce, hlavo :)


Aspoň jsem si dnes zkusmo rozběhla LiveUSB (áno, opravdu!) verzi Linuxu Mint, je to zábavná distribuce, použitelná i pro naprosté lamy a kdybych ji potkala loni v zimě, asi ji mám už na disku. No... nerada to říkám, ale dneska už mě třeba fakt, že nemůžu přehrát video na youtube, nemůže rozhodit. Ehm. Nicméně, stejně jsem furt strašný n00b :)

Sice jsem dnes nevystrčila paty z domu (stejně jako včera), ale aspoň jsem lehce komunikovala s nějakými těmi lidmi tam venku. Á propos. Je možné se z pobytu mezi čtyřmi stěnami zbláznit? Za jak dlouho? A proč se mi to ještě nestalo? Nebo prostě... už? :)

2 komentáře:

  1. "Zimní kopr se přetransformoval do jarní deprese..." Krásné vyjádření. :-))

    OdpovědětVymazat
  2. já se ze zimního spánku dostávám k jarní únavě, později se úpaly z letního sluníčka přehoupnou v podzimní depku a tak to jde dokola :)

    OdpovědětVymazat