neděle 21. března 2010

Já nevím, co ty lidi chcou. Spam!

Noc. Den. Chcíp. Zdech. Vnímám, že se dostávám zpět do svého "ideálního" stavu, do období tmy a ticha, které je vlastní všem nespavcům a nočním sovám.

A cítím, že jsem vypnutá. Nelezu na diskuzák, nezapínám icq, nepíšu na fóra. Na twitter plivnu jedou za osm hodin nějakou blbost a reakce jsou mi ukradené. Updatovat vlastní web teď nemám sílu, i když nápady i materiál jsou. Dnešní komunikace vyžaduje strašlivě moc energie. Zejména proto, že pociťujeme povinnost reagovat, odebírat, odpovídat. Ale tak to být nemá, sakra. Je dobré se úplně vypnout.

Nádherně to zformuloval zde pan Arthur Dent na svém Posterous :)

Těším se zítra na doktorku. Snad mi napíše nějaké jedy na ten krk. A mimochodem, viděla jsem Code 46 a docela se mi to líbilo. Až jsem z toho dostala chuť si znovu pustit K-PAX, to je prostě luxusní film, co dojme a nadchne a ještě se u toho zabouchnete do jeho soundtracku. Sice je mi blbě jak kráva, ale naštěstí existují filmy, co vám pozvednou náladu i přesto, že jsou vlastně hrozně smutné a vy jste pesimista a cynik až za roh. A teď si půjdu pustit další díl Xeny, tak se zatím mějte. Jsem barbar.

Žádné komentáře:

Okomentovat