středa 31. března 2010

A já vím, co tomu je, je to pokažený!

Blogerské děti, poraďte! Mám to zas rozbitý.

Dneska mi to tu během dne už dělalo problémy, napřed error 404, potom 503 (nebo cosi), no a teď vůbec nevidím komentáře. Vy ano? Lekla jsem se, že jsem ten poslední pod článkem o Within Temptation smazala, ale pořád mi tam svítí "1 komentář", i když ho reálně nevidím. A pořád mám problémy s načítáním stránek, zajímalo by mě, jestli je problém mezi mou židlí a klávesnicí, nebo u Googlů... asi jim tam někdo sedí na rojtru.

A já vím co, primární problém bude v tom, že se zas moc vážu na virtuální realitu :D


EDiT 23:50: Tak dnes se mi tu opět vše korektně objevuje, nic nechybí, to jsme rádi. Šestkrát hurá a děkuji za odezvy :)

2 komentáře:

  1. Mne to taky nejak blbne, uz jsem se asi po desate snazil upravit svuj post na blogspotu, ale porad je tam ten puvodni beze zmen. Chlapci a devcata od Guglu to maji asi nejaky pokazeny.

    OdpovědětVymazat
  2. Komentáře vidím oba. Snad to byl jen přechodný záchvěv. :-)

    OdpovědětVymazat