čtvrtek 30. prosince 2010

.pf 2011

many thanks: umerr [textures], kfc [scan], people [be; listen; sunshine], symuška & kikuška [longtime support], dqd [belief]

můj angličtin je kvality náhodně proměnlivé, höhö!

13 komentářů:

  1. Co na tom, obrázek je to krásný, jen kdyby tu nebyl tak dementní způsob přidávání komentářů :D

    OdpovědětVymazat
  2. Honza: Kuji!
    Michal: já nevím, co pořád máš, mohla bych tam povolit ještě captchu a zákaz přidávání pro nepřihlášené :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné. Svým způsobem mi to připomíná Muchův styl.

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, přidávání komentářů na Bloggerovi je obecně #humusNaEntou. Jinak jsem trochu v rozpacích. Nevidím žádné zasněžené krajinky, ojíněné vrby a břízy, vybuchující ohňostroje, planoucí svíčky, zamrzlá okna (ta skleněná) či detailní pohledy na cukroví, chlebíčky a skleničky se sektem. Jsem z té absence klišoidity zaskočen :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lelkoun: Asi chápu, určité muchoidní prvky si někdy dokonce přímo uvědomuju.
    Pes v klobouku: Ach, sakryš, na klišojdnost jsem letos totálně zapomněla. Omluva na mé straně, příště se vyřádím a vše bude napraveno.

    OdpovědětVymazat
  6. Knofl: Mlööko! Mám tě moc rád, krásný nový rok :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šikulka =)) nechceš nám nakreslit třeba kalendář na rok 2011? =))

    OdpovědětVymazat
  8. Valerius: na takovej rok je na kresleni kalendare trochu pozde, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  9. No to je fakt... tak můžeš nakreslit na 2012, na o bys měla času dost =)

    OdpovědětVymazat
  10. Jo a ke kalendáři na příští rok ti dávám další quest, nechce se ti rozkuchat nějakou další distribuci? Odměna nebude žádná, ale budu mít radost =D

    OdpovědětVymazat