úterý 17. srpna 2010

.weby, které navštěvuju nejčastěji

Víte, co vlastně na těch internetech pořád děláte? Ne? A víte, že to ví váš prohlížeč? Samozřejmě, tak proč se nezeptat.

Před nedávnem jsem narazila na blogpost od Marka Lutonského, nazvaný Deset webů, kam nejčastěji chodím. Sice už je spoustu pátků starý, ale ten nápad se mi líbí: chce to jen vlézt si do Historie vašeho prohlížeče a seřadit si ji podle počtu návštěv za, dejme tomu, tři měsíce. Nevím, jaké možnosti poskytují ostatní prohlížeče, ale nástroj ve Firefoxu 3 je šikovný pro statistiky i rychlé vyhledávání ve vaší webové minulosti. Výsledné údaje pak můžete hrdinně publikovat na svém blogísku, aby svět viděl, jak jste úžasní.

Zde jsou tedy moje nejoblíbenější weby:

twitter.com - klasika. Komunikační síť, založená na krátkých sloganech, která mě zatím ještě pořád nepřestala bavit.
a bit of rionka - zelené zlo má rádo linux, umění, hudbu a svobodu slova.
last.fm - jedna z nejšikovnějších "2.0" webových služeb vůbec. Využívám hlavně kvůli informacím a statistice už od října 2008.
seznam slovník - no prostě slovník :)
idnes.cz - když ráno vstanu a potřebuju se probudit, čtu dvě věci: zprávy a RSSka.
idos.cz - to musí být, když pořád jezdím po všech čertech.
abclinuxu - Linux na stříbrném podnose, doslova. Vždycky, když tam vlezu, najdu něco zajímavého ke čtení.
evanescence-net - největší kus webu, co jsem kdy dala sama dohromady. Jen je teď trochu okurková sezóna, co se týče novinek.
rionka.deviantart.com - výtvarná stránka rionky. Ano, 99% lidí se dívá hlavně na ty nohy, ale 1% si všimne i toho, že kreslím různé psychopatické obrazy. Welcome to the party!
cs.wikipedia.com - UTFW! Ano, občas tam taky něco edituju, ale většinou jen po troškách anebo překládám z en, jediný větší contrib byla Topologie sítí :)

Aukro.cz a Živě.cz se válí hned pod první desítkou a Gmail mi z historie vypadl poté, co jsem si ho po skvělé zkušenosti z práce natáhla do Thunderbirdu i doma. V mnoha ohledech je to šikovnější a pohodlnější.

A jaké jsou vaše nejnavštěvovanější stránky? Vysvědčení jsem neukázala, tak co třeba vykopat z historie tohle a poslat to dál jako řetězovku...

3 komentáře:

  1. Moje desítka:

    forum.ubuntu.cz
    forums.digitalpoint.com
    webtrh.cz
    okoun.cz (ano, jsem dušecně chorá, závistivá socka)
    twitter.com
    google.com/reader
    lelkoun.cz
    translate.google.com
    bonsajkotatka.cz (...a taky pěkný úchylák)
    google.com/analytics

    PS: Mimochodem, nejde mi u tebe komentovat z Firefoxu s aktivovaným NoScriptem a zakázanými koláčky. Když JS zapnu a koláčky povolím, pořád to nejde. Máš tu snad nějakej sofistikovanej antispam, že mi komentář vždycky sežere a neukáže?

    OdpovědětVymazat
  2. Lelkoun: Sama jsem sem nic nedavala, jediny vlozeny kod tady je statistika navstevnosti. Antispamove vecicky s CAPTCHA jsem vypnula. NoScript ale neuzivam, takze nevim - bud je to na strane blogspotu (pochybuji, protoze jsem se s takovym problemem na zadnem jinem blogu nesetkala), nebo u tebe.

    OdpovědětVymazat
  3. Do retezovky se zapojila spousta lidi i na jinych webech, super a diky! :)

    OdpovědětVymazat