neděle 27. června 2010

.ejhle, tučňák!

To jsem takhle minulý tyden smrděla ve Vaňkovce, shánějíc něco úplně jiného. Byl to takový tříhodinový nákupní maraton ještě s mamkou a ségrou (když to teď píšu, připadám si jako chlap, au). Ten den jsem vstávala strašně brzo a odpoledne už jsem byla unavená, všecko mi lezlo krkem, všude strašně moc lidí a najednou - TUČŇÁK! JEŽIŠ!!! :)



Moje sbírka úchylných hadrů se zaradovala, protože tohle tričko jsem tam prostě nemohla nechat! Sice to není originální Tux, ale i tak mu to sluší (a už během jednoho dne jsem si ověřila, že na světě je 10 druhů lidí, první reagují podobně jako já a druzí Linux neznají :)). Přidanou hodnotou je, že přestože mám v poslední době pocit, že se mi všecko sype pod rukama, z tohohle mám radost víc než jen jeden den. (A ještě z tohoto singlu, co jsem před pár dny koupila na aukru.) A černé tričko je prostě černé tričko, to se vždycky hodí, skoro jako horká voda v mrazáku.

Já vím, že stavět vnitřní spokojenost na věcech nelze a ani to nefunguje. Ale prostě - chápete, TUČŇÁK!!!! :)

3 komentáře:

  1. Je rozkošnej :-). I když nevim, jak se hodí horká voda do mrazáku... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. to je takovej starej trapnej vtip o blondynkach :)

    OdpovědětVymazat
  3. A černé tričko je prostě černé tričko, to se vždycky hodí
    ... Skoro jako kdybych slyšel sestru :D

    OdpovědětVymazat