neděle 11. dubna 2010

.zajímavé hudební tipy: If These Trees Could Talk - Above The Earth, Below The Sky [2009]


Hudbu mám - vzhledem k jejímu množství a rozličným náladám - tendenci řadit jako tu, co mě zajímá a tu, co mě nezajímá. Vím houby, co je post-rock a podobné poslední dobou velmi populární škatulky. Nejblíže k tomuto tématu jsem asi zatím přičichla jen díky francouzským post-rock-skoro-blackmetalovým Amesoeurs, kteří se bohužel rozpadli po první desce. If These Trees Could Talk mají ale šanci zaujmout i lidi měkčího zaměření. Jejich album o slunci a zemi je originální a poutavou směsí rockové razance a posmutnělé jemnosti. Instrumentální materiál pokrývá celé tři čtvrtě hodiny, mezi stromy nezazní lidský hlas ani jednou. O to víc máte možnost soustředit se na prvky hudby samotné - je přemýšlivá, introspektivní a přitom tak trochu znepokojivá.

Jako jednu z "podobných kapel" mi Last.fm uvedlo God Is An Astronaut, které taky neznám, ale drahé přítelkyni/dceři Sym při té zmínce zasvítila očka a tento článek tedy věnuji hlavně jí :)


Ochutnávka:

Žádné komentáře:

Okomentovat