úterý 22. února 2011

.anketa: zima je škaredice, áááno?

Na téma "Och, to je ale čísel v té anketě a zase je to víc, než minule!" tu slintám pokaždé a ani dnešek nebude výjimkou. Tentokrát jste si navíc mohli kliknout na více možností současně, tudíž je statistický výsledek ještě zkreslenější než obvykle. Hurá! Víte, já bych všechny ty zimy zakázala, každého to jen otravuje.

A co jsme se tedy z tohoto hodnotného průzkumu dověděli? Začátkem prosince strmě vzrostla popularita varianty Jéžišek, avšak následovalo prudké zastavení, vyvolané pravděpodobně skutečností, že vám Jéžišek přinesl zase jenom ponožky. Na zimě se vám tedy nakonec nejvíc líbí, že není vedro (25 hlasů) a že je sníh (28 hlasů). Anketa tímto vykazuje příkladně vysoký podíl logického myšlení čtenářů.

V posledních týdnech se vysoké popularitě těšila zejména možnost já už chci jaro (30 hlasů), k níž se s ovacemi připojuji. Těší mě též vysoké numero u bodu jídlo (19 hlasů), mám z toho chuť na flákotu se čtyřmi knedly. Desetina hlasujících uvádí, že neví, co je na zimě nejlepší, což akceptuji, neboť se zřejmě jedná jen o slušné zaobalení skutečnosti, že na zimě neshledáváme nic atraktivního, zvlášť když už trvá moc dlouho. Člověk vyleze z domu a hned mu zmrzne nudle u nosu, to si za tak krásné ankety přece nezasloužím!

Všem účastníkům průzkumu děkuji a těším se na účast v dalším klikacím nesmyslu.


4 komentáře:

  1. Osobne napriklad mam rad zimu ;) neznasam leto, je mi prilis horko :) no kazdemu podla chuti ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Kuromaru: Mně asi vadí přílišné vedro stejně jako přílišná zima. Holt jsem věčný nespokojenec.

    OdpovědětVymazat
  3. Zima je krasna, jen ji letos jaksi zapomeli vypnout.

    OdpovědětVymazat