pondělí 24. května 2010

.nedáte si buchtu?

To jsem takhle včera chtěla jet šestatřicítkou z Bystrce na Českou. Tak tam na té zastávce sedím, nad hlavou se mi zatahuje, v uších mám Nightwish a najednou se přede mnou zastaví taková starší paní s velikým plechem plným buchtiček. No, já na ni zírám jako puk! Vytáhnu si sluchátka z uši: "Prosím?!" "Vemte si!" strká mi buchtu. Jsou takový malý a je v nich červená náplň. Nechápu, ale vezmu si buchtu. OK.

Tu přikvačí druhá paní: "A něco ke čtení!" Vrazí mi do ruky pár papírů, jsou to propagační materiály bystrckých komunistů :) Na každé druhé stránce jsou jejich životní příběhy umně střídány lákavými recepty typu bažant s brusinkami a srnčí guláš. Trochu jsem se rozhlídla a ejhle, kousek za zastávkou mají ty potvory hnízdo. Maminkám s malými dětmi rozdávají balónky, na mě šli s buchtou. Tak jsem do ní kousla a ona byla třešňová. Wow.

Po nahých fotkách žen v propagační kampani České pirátské strany je tohle druhá nejvtipnější srážka s politickou stranou, co se mi letos zatím přihodila. Ne, svůj papírek jim nedám, ale ta buchta mě fakt dostává. Příště by mohli rozdávat ten guláš.

Žádné komentáře:

Okomentovat