neděle 4. dubna 2010

.anketa: Jaký máte OS?

Dnes jsem definitivně ukončila anketu, která se v uplynulých týdnech dotazovala na váš aktuální operační systém. Pokud jste stejně slepí jako já, možná se vám bude hodit textový výpis medailových pozic na tomto blogu:

1. Ubuntu 9.x - 10 hlasů (43%)
2. Jiný (Linux) - 5 hlasů (21%)
3. Windows 7 - 4 hlasy (17%)




Vysoký linuxový podíl je samozřejmě příjemná věc, ale je to ovlivněno hlavně zdrojovými weby, z nichž sem lidé chodí. První odkazy vůbec jsem umístila na několik mých oblíbených (také linuxových) blogů, další je na ubunťáckém fóru a teprve nedávno jsem se updejtla na twitteru, kde jsem dříve uváděla jako homepage svůj úplně první, velmi tematický web.

Třiadvacet hlasů je fajn číslo, všem včetně své milé sestry za ně děkuji! :) Doufám, že se podobně akčně zapojíte i do nové ankety na podobně kontroverzní téma, heh :D

Žádné komentáře:

Okomentovat