Ne, že bych doteď žádný takový nástroj neznala, používám detailní statistiku od Vševjednom.cz v podobě vloženého skriptu. Ale například informace o úspěšnosti jednotlivých článků mě překvapily. Nástroje, které jsem dosud měla v rukou, totiž vždy poskytovaly náhled jen na úspěšnost webu jako celku, zatímco Blogger je prolezlý statistikami Googlu a tudíž vám poskytne jakoukoli informaci o čemkoli. Vím, že něco takového umí i Google Analytics, ale to jsem nikdy pořádně nepoužila, protože jsem neměla důvod.
Jaká je tedy úspěšnost jednotlivých článků na tomto blogu?
- Absolutně nejúspěšnější článek všech dob je k mojí radosti definice ajtý ženy. Už v době, kdy jsem článek vydala, měl skvělé ohlasy a fakt, že má k dnešku skoro dvě stě přístupů, mi ohromně lichotí.
- Dvojkou je pekelná statistika klíčových slov z vyhledávačů za 2Q 2010. Na začátek října pro vás chystám sbírku za třetí kvartál, takže zůstaňte natuněni.
- No a třetí medailovou pozici obsadila k mojí radosti úvaha o geek girls, holkách technomolkách. Nevíme sice dodnes, jestli opravdu existují, ale akceptujeme možnost, že ano.
- Také mě zaujalo, jak vysokou návštěvnost vykazuje čtvrtý článek, ten s mojí fotkou :) Vydala jsem ho poté, co jsem se zúčastnila soutěže "PCTslečna" s pctuning.cz. Tímto vám všem děkuji za hlasy, soutěž jsem vyhrála a už mám doma flashku od dy!
Nejvyších 10 pozic za zvolený časový úsek najdete v tomto přehledu (Statistika záznamů):
Statistiky Bloggeru poskytují nově i informace o tom, jak a odkud lidé lezou na váš blogísek. Windows u mě dominují pouze s 53%, ale fakt by mě zajímalo, kde je rozdíl mezi Other Unix (37%) a Linux (<1%).
Neotřesitelný je ale fakt, že ve chvíli, kdy článek nalinkuju na Twitter, je téměř jisté, že se jeho návštěvnost vyšvihne na špici. U většiny článků z Top 10 to sedí. Problém je, že ne všechno, co napíšu, považuju za natolik hodnotný obsah, abych s tím spamovala své followery. (Ano, vím, že informace o tom, že jsem právě sežrala kuře, je daleko hodnotnější.) Na druhou stranu, jsou to followeři, takže je nejspíš zajímám :) A možná je zamýšlení se nad smyslem blogu a Twitteru úplně zbytečné, že. Každopádně, návštěvnost to zvedá. Je ale návštěvnost všechno? A ten hodnotný obsah, existuje to vůbec?
A jaký článek u vás nejvíc milují vaši čtenáři?
Other Unix může být cokoliv, klidně Windows. Stačí upravit User-Agent. Já mám jako User-Agent prosté "Mozilla Firefox" :)
OdpovědětVymazatCo skrývá záložka zpeněžit? :)
OdpovědětVymazatOprav si prosím odkaz na poslední obrázek.
OdpovědětVymazatdanaketh: spis me zaujal ten nepomer Linux a Other Unix, clovek by to cekal spis presne naopak, zvlast, kdyz z jednoho sam prichazi...
OdpovědětVymazatLelkoun: reklamy v postrannim panelu od adsense.. dekuji, nechci...
Honza: omlouvam se, nebyla jsem na svem pocitaci a chvili mi to trvalo.
Moje NEJ jsou přesně podle očekávání ty články, na kterých jsem si zkoušel některé SEO praktiky (vhodně poskládaná klíčová slova na témata, která jsou v současnosti populární, atd) a které vlastně vznikly za účelem získání zajímavého počtu návštěvníků z vyhledávačů.
OdpovědětVymazatTakže zatímco tebe těší a překvapuje úspěšnost některých tvých přirozených článků, já mám některých svých článků naprosto jasnou představu, co od nich očekávat a zatím mi to všechno vychází přesně podle plánů ;)
apin: to je prave ono, ted vsichni strasne ladi SEO a pisou presne takhle vykonstruovane :) treba kdyz jsem psala o iPodu, tak se ta navstevnost taky strasne zvedla. ale dobre je, ze jsi s tim spokojen. nekdy to neni spatne, kdyz jde o neco popularniho. nebo o linux :) ale asi to pro me neni tak dulezite. myslim, ze chci psat hlavne tim prirozenym zpusobem. vsecky ty optimalizace a weby 2.0 bych zakazala :D
OdpovědětVymazat