pátek 5. listopadu 2010

.řetězovka: věci, se kterými mumáme

Co se k vám tulí v posteli, když jdete spát?

Jesisem dnes na svém blogu s radami pro zdravý životní styl publikovala zajímavý článek o spánku. V textu mimo jiné zmínila důležitý pojem mumání - tj. činnost, kterou obvykle provádíme s polštářkem nebo něčím plyšovým, aby se nám lépe spalo.

Po hlubším rozboru dané problematiky jsem naznala, že mám doma naprosto ideální předmět k mumání - žlutou plyšovou kačenku o velikosti 50 cm. Dovoluji si tedy zavést další řetězovku s příznačným podtitulem věci, s nimiž mumáte v posteli. Po obsahu kabelky a výčtu věcí na stole je to zcela logický postup!

Přikládám rovněž fotodokumentaci, focenou mobilem v den mých narozenin, kdy jsem kačenku dostala od Evičky.

A s čím mumáte vy?

18 komentářů:

  1. to je ale velká kachna

    OdpovědětVymazat
  2. Nebyla jsi včera ve Studni? Mam pocit, že jsem seděl u vedlejšího stolu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já v posteli raději živé bytosti, někdy se sejdou i dvě :)
    Ta druhá fotka je reklama na budějovický budík?

    OdpovědětVymazat
  4. chci se mumat s tvojí žlutou kačenkou! :D

    OdpovědětVymazat
  5. mrtvocich: nebyla, to je nejaka mejlka :)
    apin: to nebylo naschval, je to pajzl!

    OdpovědětVymazat
  6. Ó! Ta je krásná! :) Řetězovky se také zúčastním, jen co se mi nasosají baterčice do fotu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ha! Kachnička! Nemáš náhodou tučnáka? :) :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ale moc pěkně se na ní spí, když nemáte po ruce pořádnej polštář, že?? =D
    Iva

    OdpovědětVymazat
  9. iva: ne. je to mnohem LEPCEJSI
    zdenda: ne, tucnaka bohuzel nemam, no ale hlavne ze ho maji vsichni ostatni :P

    OdpovědětVymazat
  10. rionka: To neni nejhorsi, ja mam tucnaka jen v logu na webu :)

    OdpovědětVymazat
  11. zdenda: ted o vikendu jsem byla na LinuxAltu a tam meli ctyri velky plysovy Tuxy vedle sebe. kam se hrabu s jednou kacenkou :D

    OdpovědětVymazat
  12. rionka: jůů, já jednoho chci! =)

    OdpovědětVymazat
  13. Hmm to slovo ve mne evokuje vzpominku na serial z detstvi. http://www.youtube.com/watch?v=dSOTmbomjpE :)

    OdpovědětVymazat
  14. hezké, já tohle slůvko znám spíše jako ňuňat, se shodným významem, asi regionální rozdíly :). V každém případě káčátko božské!

    OdpovědětVymazat
  15. trtkal: jasný, ňuňat také lze, případně ťuťat!

    OdpovědětVymazat
  16. Kdepak si jí sehnala, mohu-li vědět?
    Děkuju za odpověď na sv.nikol@seznam.cz Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenka je dárek, myslím, že ji sehnali ve Sparkys.

      Vymazat