středa 1. prosince 2010

.0,0666 článku denně!

Různí publicisté na internetech, kteří se cítí být dostatečně fundováni, tvrdí, že blogísek se může řadit mezi aktivní ve chvíli, kdy vyprodukuje článek aspoň jednou za čtrnáct dní. Když se to spočítá, vychází to na 0,066666667 článku denně. Vzhledem k tomu, že jsem jich v listopadu vyplivla přesně dvakrát tolik, znamená to, že jsem jich denně vyprodukovala 0,133333333 a tudíž se stále s radostí řadím mezi aktivní blogískáře.

Moje různorodé, inteligentní a úžasné čtenářstvo si samozřejmě zaslouží dozvědět se, že tu mám pořád ještě rozdělané nějaké články, které jednou dopíšu. Tak jen shrnutí, co se mi teď všechno děje a o čem vám třeba někdy něco napíšu (anebo ne):

  • byla jsem na šílené níže inzerované post-apo vernisáži InDustWeTrust (fotky v řešení)
  • navštívila jsem zvrhlý večírek sdružení LinuxvBrně, kde se stavěly parníky z ubrusů
  • chodím o víkendech do práce
  • sněží a tak sprostě nadávám, ale nosím sukně s chlupatými ponožkami
  • mám u postele nový komín knih a tak ho zpracovávám
  • navštěvuji, případně plánuji ajtý party, úchylné hospody a nostalgické srazy
  • oňuchávám čajovny a kavárny, abych mohla napsat recenzi z hlediska možnosti povalovat se a odkládat si nohy výš než hlavu
  • objevila jsem už asi 64 různých nových metalů
  • stále fotím hřbitovy, olezlé zdi a divné lidi
  • učím se zacházet s Midnight Commanderem
  • zvoním na Svoboďáku na zvon
  • spím ve dne
  • vnucuju lidem na vyzkoušení ty linuxy
  • kreslím
  • zjišťuju možné významy slova "rande"
  • koupila jsem dvě domény rionka.cz a evanescence.cz, na kterých zatím nic není
  • nestíhám Vánoce

4 komentáře:

  1. Tak tenhle článek mi příjde tak nějak jak od Natalia Sadness - Zvídavý dotazník. Ale trošku lépe zpracován a celé je mi to bližší co plánuješ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Turek: Kdybys tou poznamkou neodkazoval na blond fenomen s oboustrannou rasenkou, ktery vyhral Osobnost roku, tak bych se malem i urazila! Achacha.. atd. Diky :D

    OdpovědětVymazat
  3. "Sukně s chlupatými ponožkami" - To chci vidět! Chlupaté ponožky na sukni! :-D

    Kéž bych tak mohl spát ve dne... Ale jak to tak vypadá, spát budu zase cestou na metro, jen tentokrát skrz hromady sněhu.

    OdpovědětVymazat
  4. K úspěšnému zakoupení webů gratuluji!!!

    OdpovědětVymazat